7 o Fale Fagota Fagota Aisa Sili i luga o le Maketi

O le fagota aisa e masani ona faauigaina o le alu i fafo i se tau malulu tele.O se tasi o auala sili e foia ai lenei mea o le mauaina lea o se faleie.I totonu o le puipuiga o lou malutaga, e mafai ona e pu'e i'a i le aso atoa i le mafanafana.

Ina ia fesoasoani ia te oe e suʻe se mea sili e te maua ai le mafanafana faʻapea foʻi le tele o avanoa e te manaʻomia, o 7 nei o faleie fagota aisa sili e maua.

faleie fagota aisa-fale fagota aisa

O lenei fale'ie e foliga manaia ma malosi uma fa'atulagaina.E faia i le ie malo e puipuia uma oe mai le malulu ma tumau ai mo le tele o tausaga.

O lenei faleie e sau i ni lapopoa eseese se lua: o le 2-tagata ma le 3-tagata tele.Po'o le tasi e manaia aua e te le tau popole i le nofo to'atasi i totonu.O na fuainumera o loʻo faʻamaonia mo le pu e te manaʻomia e fai e puʻe ai iʻa, i le ala, ia mautinoa ia e iloa, a fuafua lelei, e leai se tasi e nofo i fafo o le faleie ina ia mafai ai ona fagota.

Ioe, pe a faʻaaogaina lenei faleie o le a e manaia ma mafanafana, ae i le tulaga e mauafoimafanafana totonu, o le faleie e iai foʻi faamalama.O loʻo i ai se vaega o le PVC manino e mafai ona e faʻapipiʻi pe a e manaʻo atili i le mafanafana, ae afai e te manaʻo i le ea, e tatau ona e aveese lenei laulau.

E manaia le i ai o lenei filifiliga aua, i le tele o aso malulu, e mafai ona amata le malulu tele i le taeao, ae mafanafana i le aoauli pe a susulu le la.A tupu lena mea, lagona le saoloto e tuʻu i totonu se ea fou e ala i le aveeseina o le PVC layer.

Mo nisi, o le mataupu sili ona taua e uiga i faamalama o le moli latou te tuʻuina i totonu. Aua e te popole, e mafai ona poloka atoa faamalama, o lea afai e te manaʻomia le pogisa i totonu, e mafai e lenei faleie ona fai lena mea.

O lenei faleie e le susu, o lea afai e te fetaiaʻi ma nisi o tau leaga, e tatau ona ufiufi (faʻamaoni).E fa'aalia fo'i le tete'e o le aisa i le malulu e pei o le -30 tikeri Fahrenheit.

A o'o i felauaiga, o lenei fale'ie e sau i totonu o se ato e faigofie ona ave, ina ia mafai ona e ave i so'o se mea e te mana'o e alu i ai.O le toe fa'afo'i o fale'ie i totonu o ia ituaiga ato e mafai lava ona fai si fa'a'ole'ole, ae e le ma'alofia pe a e mana'o e fa'amautu lelei.

Ose faleie lelei ma avanoa.E 67 inisi (5 futu 7 inisi) le maualuga, o lea e le faia mo ni tagata uumi e tutu i totonu, ae tatau i soo se tasi ona matua mafanafana pe a nofo, o le mea lena o le a e faia i le tele o taimi pe a fagogota aisa.


Taimi meli: Nov-19-2021