SWAG Fa'amatalaga Fa'amatalaga!!!

faleie swag Faleie SWAG (1)

 

Taua!Mo le faʻapipiʻiina saogalemu ma talafeagai, faʻaoga, ma tausia faitau ma mulimuli i faatonuga uma.O tagata uma e fa'aaogaina lenei faleie e tatau ona faitau muamua le tusi lesona lenei.
Fa'apitoa Fa'apitoa
● Laititi taga teu i le tulimanu ulu.Nofoaga lelei e teu ai ki po'o tamai moliuila.
● Faamalama sipe i ulu ma vae.Fa'aoga e fa'atonutonu ai le tafe o le ea.
● ufi fa'amoe fa'amoe e mafai ona aveese.E mafai ona aveese e fufulu lima ma tautau mago

Mataupu e Manaomia le Ua'i Atu i ai

Leai se Afi
O lenei faleie e mu.Taofi ese uma le afi ma puna vevela mai le ie fale'ie. Aua ne'i tu'u se ogaumu, afi o le tolauapiga, po'o so'o se isi mea mumu i totonu pe latalata i lou faleie.E leai lava
fa'aoga, fa'amalama, pe fa'atumuina se ogaumu, moli, fa'avevela, po'o so'o se isi mea fa'avevela i totonu o lou fale'ie. O le oti i le oona oona ma/po'o mu tuga e mafai.
Savili
Ia tausia lelei le ea savili i totonu o lou faleie i taimi uma.E mafai ona oti i le manava.
Taula
O lenei faleie e le tu fua.A le taula lelei o le a pa'u.Fa'amau lelei lou fale'ie i taimi uma e fa'aitiitia ai le lamatiaga o le leiloa po'o le manu'a i le fale'ie po'o tagata o lo'o nofoia.
Filifiliga o Tolauapiga
Mafaufau ma le toto'a i le ono pa'u'u o ma'a po'o lala o la'au, emo uila, lologa emo, avalants, matagi malosi, ma isi tulaga lamatia fa'amoemoe pe a filifilia se
tolauapiga e faʻaitiitia ai le lamatiaga o le leiloa poʻo le manuʻa i le faleie poʻo tagata o loʻo nofoia.
Tamaiti
Aua nei tuua tamaiti e aunoa ma le vaaia i totonu o se faleie po o se tolauapiga.Aua ne'i faatagaina tamaiti e fa'apipi'i pe talepe le fale'ie.Aua nei faatagaina tamaiti e tapuni i totonu o se faleie
i aso vevela.O le le mulimuli i nei lapataiga e ono i'u ai i manu'a ma/po'o le oti.

Lisi Su'ega Vaega

● Faʻailoa vaega uma ma ia mautinoa o loʻo lelei ma faʻaogaina lelei.
Qty Item
1 Tino faleie
1 Foam Mattress Pad fa'atasi ai ma ufi ie
1 Pou Lagolago Tele (A)
1 Pou Lagolago Medium (B)
1 Laiti Pou Lagolago (C)
7 Siteki faleie (D)
1 Siipe Teteu ato
1 Ile fala
3 Tagata maea (E)

Ae E te Lei Tutu Atu

● E fautuaina e te tuufaatasia lenei faleʻie i le fale ia le itiiti ifo ma le faatasi a o leʻi alu lau malaga e faamasani ai oe i le faagasologa, ma ia mautinoa o loʻo lelei lou faleie.
● A maeʻa le seti muamua e fautuaina e te fufulu mama le faleie i le vai ma faʻataga e mago atoatoa.O lenei vaitau le tapoleni.O le vai e mafua ai ona fa'aitiiti teisi le tapoleni, tapunia ai le nila
pu na su'i ai le tapoleni.O lenei faiga e na'o le tasi e mana'omia.Ae e te le'i faia lea mea, aveese muamua le fata fa'amoe.

Suavai

O faleie Arcadia Canvas e fai ile tapoleni Hydra-Shied™ e fa'aalia ai le fa'afefeteina o le vai. Peita'i, e le o fale'ie uma e susu atoatoa mai le pusa.E iai taimi o le a iai se fale'ie fou
o nisi liki.I le olaga atoa o le fale'ie, e mana'omia le tausiga o le susu i nisi taimi.Afai e tupu le liki, o se faiga faigofie.Togafiti le vaega ua a'afia ile SILICONE e fa'avae ile susu e pei ole Kiwi Camp
Dry®.O lenei mea e tatau ona matua'i puipuia so'o se liki, ma e seasea tatau ona e toe togafitia.Lapata'iga: Aua le fa'aogaina isi ituaiga vai e le susu e pei o Canvak® i luga o lenei tapoleni Hydra-Shield™, aua e ono afaina ai.
le manava o le tapoleni.A fa'amaufa'ailoga lelei, o lou fa'amoemoe e tatau ona fa'amamago atoatoa se fale'ie Arcadia Canvas i totonu, e o'o lava i timuga susu.

Fonotaga

Lapata'iga: E fautuaina le fa'aogaina o mata puipui ile taimi ole fa'apotopotoga.
LAASAGA 1: Tuu le Faleie
Fa'amau tulimanu e fa o le fale'ie, ia fa'amautinoa o lo'o fa'asa'o ma fa'afafafa le fale'ie.
Fautuaga:
 Ta'avale i totonu o fa'amau ma fa'ata fa'afafa i le fale'ie.Faamaumau matau i le pito o fao i luga o le
mama tulimanu.
Laasaga 2: Faʻapipiʻi le Faʻavaa
1) Auai i pou lagolago Alumini.O le pou tele e mo le ulu o le faleʻie.O le pou ogatotonu e mo le ogatotonu.O le tama'i pou lagolago e mo le vae o le fale'ie.
2) Pasi le tamai pou lagolago i le lima i lalo ole faleie.Fa'aofi pito o le pou i totonu o pine loka i tulimanu ta'itasi.Oti le matau palasitika uliuli i luga ole pou.
3) Toe fai le 2 i luga ma le pou lagolago tele i le ulu o le fale'ie.
4) O le pou lagolago ogatotonu o loʻo faʻamautu i totonu.Su'e pine loka i totonu o le ogatotonu o le faleie i luga o le fola.Lapata'iga: Uu mau le pou a'o tu'u i lalo o le ma'a.E mafai ona matala.
Fa'aofi pito o pou lagolago ogatotonu i fa'amau loka.Fa'aaogā fa'amau e pei o le Velcro i itu pito i lalo o le fale'ie, fa'apea fo'i ma le ufiufi mata, e fa'amautu ai le pou lagolago ogatotonu.
5) Nonoa saogalemu se maea tama i le ulu ma vae o le faleie.Fa'amau i fafo maea nei tama ma fetuutuuna'i se'ia fa'amau.Aua ne'i fa'amaua tele ne'i faigata ona tatala ma tapuni sipuni.
6) Filifili: O le manoa lona tolu e mafai ona faʻaogaina e taofi ai se itu o le ufiufi pito i luga mo le faʻaopoopoina o le ea.Ina ia faia lenei mea, nonoa le manoa tama i le tamai matasele i le tulimanu (tagai i le ata i luga).
7) E faigofie le fala e la'a ai, pe nofo i luga a'o tatala ou seevae.Afai e tatau ona timu, tu'u ou seevae i lalo ina ia mago.Fa'apipi'i e ala i le fa'aofiina o fa'amau-T i luga o le fala i totonu o le
fa'amaufa'ailoga laiti i le itu o le fale'ie.

Tausiga

● TĀUA TĀUA—E tatau ona mago atoatoa lou faleʻie a o leʻi teuina!O LE TEUINA O SE faleie susū pe susu, e tusa lava pe mo sina taimi puʻupuʻu, e mafai ona faʻaleagaina ma faʻaumatia le faʻamaonia.
● Ina ia faamamā faleʻie, faagaau i lalo i vai ma solo i se ʻie.O fasimoli ma mea fa'amama e mafai ona fa'aleagaina ai le vai fa'afefeteina o le tapoleni.
● Aua ne'i sasaa sa'o i luga o le tapoleni ni iniseti po'o se mea e fa'amama ai.E ono fa'aleagaina ai le vai-repellent treatment.
● Mo se taimi umi e teu ai, teu i se nofoaga mātūtū mālū e lē oo i le susulu o le la.
● O lenei faleʻie ua faʻapipiʻiina i sipa lelei.Ina ia faaumiumi le ola o le sipa, aua ne'i oloina sipa i tulimanu.
Afai e mana'omia, toso le tapoleni, faamalama po'o faitoto'a e fesoasoani ai i sipuni e fa'ase'e malie.Tausia i latou ia mama mai le palapala.
● O le tapoleni i luga o lou faleie o loʻo i ai se togafitiga faʻapitoa Hydra-Shield™ e faʻafefe vai ae manava.E tatau ona seasea, pe afai e tatau ona e solomuli le tapoleni.
Afai e te manaʻomia le vaʻaia o le tapoleni mo le faʻafefe vai, faʻaaoga se mea faʻapipiʻi faʻavae silicone O isi togafitiga e faʻafefe ai le tamaʻi.
pu i le tapoleni e aveesea ai lona manava.
● Mo tulaga fa'aaogā fa'aumi (sili atu i le tolu vaiaso soso'o) va'ai fa'atonuga mo le Tausiga Fa'alautele ile www.KodiakCanvas.com.

Isi Fa'amatalaga

● Condensation i totonu o le faleie e aafia i le eseesega i le va o totonu ma fafo vevela, ma susū.
E mafai ona fa'aitiitia le fa'asalaina e ala i le fa'amalo o lou fale'ie.E mafai ona fa'aitiitia le fa'a'ele'ele i le va o le fola ma le ietoga e ala i le tu'uina o se 'ie palapala i lalo o le fale'ie.
● O nisi o faaletonu laiti e masani lava ile 100% cotton tapoleni ma e le afaina ai le faatinoga o lou faleie.
● Fa'aoga lou faleie Kodiak Canvas Swag i luga o le eleele, i luga o le moega o se pikiapu, po'o luga o se mea e fetaui
85x40 inisi moega.A fa'aoga i se moega, fa'amau tulimanu o le fale'ie i le moega fa'atasi i le maea fusiua, po'o le Velcro fusi (fa'atau ese'ese).
Matou te talisapaia lau pisinisi.Fa'afetai mo le fa'atauina o se fale'ie Kodiak Canvas™.Matou te faʻamaualuga i le mamanu ma le gaosiga o lenei oloa.
E sili ona lelei o lona ituaiga avanoa.Matou te moomoo ia e tolauapi saogalemu ma fiafia.Faamolemole ta'u i au uo e uiga ia i matou.

Taimi meli: Me-11-2021